1 sierpnia 2016

Blog Czerwca

Jak wiecie brałam udział w głosowaniu na blog miesiąca w ostatniej, czerwcowej edycji na Księdze Baśni. Głosowanie trwało miesiąc, ale po tak długim czasie oczekiwania w końcu ogłoszono wynik. Niespodzianką było dla mnie, że wygrałam. Tak, moi drodzy. Wygrałam, co sprawiło mi niezwykłą radość, zwłaszcza, że wiadomość o tym przeczytałam po naprawdę ciężkim i długim dniu w pracy. Skakałam jak szalona, piszczałam i miałam ochotę wszystkich wyściskać. 
Taka wygrana to dla mnie wielkie wyróżnienie, bo z pewnością się go nie spodziewałam. W głosowaniu brało kilka naprawdę świetnych blogów i trudno było wybrać. W tym rywalizowałam z kilkoma, które sama czytam i uwielbiam, dlatego z tego miejsca chcę pogratulować wszystkim, którzy brali udział w tym głosowaniu. Szczególnie chcę wyróżnić tutaj blog They called you the Glue, który zajął trzecie miejsce oraz blog Everyone is a Murderer. Autorki tych blogów są ze mną i wspierają mnie, dlatego w ten sposób chcę je jakoś wyróżnić. 
Jeszcze raz gratuluję wszystkim uczestnikom, a tym którzy na mnie głosowali - BARDZO DZIĘKUJĘ. To wiele dla mnie znaczy. 
Wasza kochająca, 
Elliaze. 

3 komentarze:

  1. Tak wspaniały blog musiał wygrać, prędzej czy później. ^^
    Wielkie gratulacje!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Zdecydowanie ci się należało <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon