1 czerwca 2016

Prolog

Słoneczny poniedziałek był idealnym dniem na wylot do Anglii. Wszystkie potrzebne rzeczy miałam spakowane w swoich torbach i nie mogłam się doczekać, kiedy wyląduję w Nottingham i zobaczę się z moją siostrą. Byłam więcej niż szczęśliwa, kiedy zaproponowała mi przylot do siebie na całe trzy miesiące moich wakacji. Co prawda musiałam zrezygnować z wakacyjnej pracy, ale zobaczenie Anglii od zawsze było moim marzeniem, które teraz miało się spełnić.
Wiedziałam, że to będzie coś niesamowitego. Wtedy jeszcze nie miałam pojęcia jak bardzo. 
Jest i prolog za nami. Prolog jak to prolog - jest krótki. Jestem ciekawa, co o nim sądzicie. Mile widziane opinie. Pozdrawiam, Elliaze. 

5 komentarzy:

  1. Łał... to chyba najkrótszy prolog jaki czytałam, ale lecę dalej.
    Pozdrawiam
    Kot

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka!
    W końcu udało mi się przybyć i do Ciebie. ♡ Pozwól, że na razie skomentuje tylko prolog, a resztę opowiadania w najbliższym czasie, bo mam ostatnio sporo na głowie, a nie chce niczyjego opowiadania przez to zaniedbać. :*
    Prolog bardzo krótki, ale zwięzły i na temat, a ja takie najbardziej lubię. :D Jestem ciekawa jak bohaterce uda się ten wyjazd do Anglii i czy będzie z niego zadowolona. Za pierwszy rozdział i resztę postaram się zabrać, jak tylko znajdę chwilkę! :*
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dzień dobry!
      Fajnie, że zajrzałaś, naprawdę się z tego cieszę. Tak samo z tego, że udało mi się Ciebie zainteresować. Zawsze uważałam, że prolog w zamierzeniu powinien być krótki, by niczego nie zdradzać, więc taki właśnie jest mój. Dziękuje za Twoje miłe słowa i nie mogę się doczekać jak zareagujesz na całą resztę.
      Ściskam mocno! :*

      Usuń
  3. Dzień dobry. :)

    A myślałam, że moje prologi są krótkie, hah... Ale mnie zaciekawił. Głównie dzięki sugestywnej końcówce.

    Do następnego. Pozdrawiam.

    __________________________
    kot-z-maslem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, no prolog krótki... faktycznie :D Lecę dalej, bo na razie nie mam pojęcia, co powiedzieć. xD

    gwiazdogrod.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon