31 maja 2016

Start

Cześć
Publikowane tutaj opowiadanie będzie typowym romansem-dwójka ludzi się spotyka, poznają się, a potem zakochują się w sobie. Jeśli trafiłeś tutaj przypadkiem i rozumiesz, że to kompletnie nie twoja tematyka to nic się nie dzieje- po prostu krzyżyk na górze po prawej.
Jednak jeśli postanowisz zagłębić się trochę bardziej w historię, którą będę tutaj publikować to niezmiernie mi miło. Wiem, że trudno się przebić w sferze blogów - w Internecie istnieje wiele wspaniałych, cudnych i genialnie napisanych historii. Daleko mi do nich, ale dlatego też chcę się szkolić, by być co raz lepszą w tym, co uwielbiam robić.
Jednak mam nadzieję, że kogoś zainteresują te moje wypociny i moja praca w mniejszy lub większy sposób zostanie doceniona.

Pozdrawiam,
Elliaze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon