25 października 2016

LBA 2 i 3


Tak, to znowu to się stało. Zostałam nominowana do LBA moi drodzy. Uważam, że to całkiem fajna sprawa, więc nie przedłużając wrzucam odpowiedzi na pytania od Kota Książkowego oraz od Karla Pisarka, która nominowała mnie już bardzo dawno, a mi to gdzieś umknęło.

Karla Pisarka:
1. Dlaczego akurat blog o tej tematyce, a nie innej?
W sumie to sama nie wiem. Na dysku mam już naprawdę masę opowiadań, które nigdy nie zostały napisane do końca. Our Destiny miało być czymś przełomowym (i jest) i przede wszystkim czymś lekkim. Po za tym chciałam wykorzystać wizerunek Sangstera. I mamy romans. 
2. Jakie jest Twoje hobby?
Pisanie, muzyka, kiedyś uwielbiałam grać również w koszykówkę. Lubię też oglądać mecze piłki nożnej, zwłaszcza naszej reprezentacji. 
3.Co skusiło Cię, aby założyć bloga?
Piszę od dawna, jednak do tej pory jakoś nie mogłam się zebrać do tego, by zacząć coś publikować. Powiedziałam sobie koniec i tak powstało Our Destiny.
4. Jaka jest Twoja ulubiona gra?
Bardzo rzadko gram w gry, ale na szkolnych wyjazdach uwielbiałam grać z przyjaciółmi w karty.
5. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Zwiedzić miejsca, które chcę zobaczyć, a trochę ich jest.
6. Czym zajmujesz się w wolnych chwilach?
Odpoczywam i staram się spotykać z bliskimi.
7. Ulubiona książka?
Trudne pytanie, ale najprawdopodobniej będzie to jakiś klasyk. Harry Potter albo Romeo i Julia.
8. Ulubiona potrawa?
Makaron ze szpinakiem, serkiem wędzonym i kurczakiem <3
9. Czy masz jakieś zwierzątko?
Niestety nie. ;c
10. Ulubiona postać z filmu i dlaczego?
W ostatnim czasie polubiłam postać Jess z filmu Już Za Tobą Tęsknię. Myślę, że to dlatego, że z charakteru mogłabym się do niej upodobnić. 
11. Czego nie lubisz najbardziej?
Kłamstwa i zdrady.

Kot Ksiązkowy:
1. Od jak dawna piszesz?
Od... Bardzo dawna. Nie pamiętam nawet, kiedy to dokładnie się zaczęło. 
2. Dlaczego masz akurat taki nick?
Elliaze - od mojego imienia. Gabriela =>Gabriella => Ella => Elliaze
3. Kto z Twojego otoczenia wie o tym, że prowadzisz bloga?
Najbliższa rodzina i kilkoro przyjaciół, ale grono osób, które wiedzą o tym, że piszę, coraz bardziej się powiększa.
4. Jak dużo książek czytasz w ciągu miesiąca?
Niestety nie tak dużo jakbym chciała :C
5. W którym byłbyś dystrykcie(IŚ), domu(HP), domu w Obozie Herosów(PJ), rodzie(PLiO)?
W dystrykcie Czwartym, bo Finnick. Gryffindor, bo to byłoby miejsce, do którego bym pasowała. Byłabym też w domu Posejdona, bo w sumie czemu, by nie mieć Percy'ego za brata? Co do rodu to mam problem, ale obstawiałabym Starków lub Tyrellów. Starków, bo są mega honorowi, a co do Tyrellów, to kto nie chciałby mieć takiej babki jak Lady Olenna?
6. Która z mitologii jest Twoją ulubioną? Dlaczego?
Grecka, zdecydowanie. Jakoś najbardziej mnie fascynuje ze wszystkich, które istnieją. 
7. Do którego świata książkowego/filmowego na pewno byś NIE chciał się przenieść? Dlaczego?
Dary Anioła. Co prawda nie czytałam ani nie oglądałam, ale jakoś latanie za demonami nie wydaje się mi zbyt fascynujące. 
8. Wymień swoje ulubione postacie?
Harry Potter, Hermiona Granger, Syriusz Black, Newt <3, Thomas, Jon, Ned, Tyrion, Katniss, Finnick, Margaery.
9. Ulubione pary?
Ned i Catelyn, Katniss i Petta, Harry i Hermiona, chociaż to nie kanon. I totalny klasyk, ale do Romea i Julii zawsze będę mieć sentyment. 
10. Ile znasz języków?
Jeśli liczyć podstawy niemieckiego to dwa. Własnie niemiecki i angielski.
11. Gdybyś mógł, to którą fikcyjną postać byś ocalił od śmierci? Dlaczego?
Finnick, zdecydowanie. Mam zbyt duży sentyment do tej postaci. 


Moje pytania:
1. Co Cię zainspirowało do napisania opowiadania?
2. Czy po zakończeniu aktualnego opowiadania masz zamiar napisać kolejne?
3. Do jakich fandomów należysz?
4. Czy masz coś przy czym najlepiej Ci się pisze?
5. Co najbardziej Cię zasmuca?
6. Jaki cytat najbardziej Cię inspiruje?
7. Jakie miejsca chciałbyś zwiedzić?
8. Gdybyś wygrał milion w lotku...Co byś zrobił?
9. Czemu wybrałeś imiona swoich bohaterów właśnie takie, a nie inne?
10. Jakie są Twoje wymarzone urodziny?
11. Jaką porę roku najbardziej NIE lubisz?

Nominowani:
1. Aleks
2. Batgirl Pisze
3. Newtie
4. Olga S. Neilwood
5. Red Criminal
6. Wiśnia
7. Honey
8. Melodia
9. Sleepka Ambrose

Nominacji dziewięć, a nie jedenaście, bo... tak mi się podobało. Autorzy, którzy zostali nominowani to osoby, które są ze mną od samego początku Our Destiny, odnalazły OD dopiero niedawno lub gdzieś po prostu przebiegły, przeczytały fragment i zostawiły po sobie ślad.
Za wszystko jestem mega, mega wdzięczna, bo to daje mi niezłego kopa do dalszego prowadzenia tego bloga.
Dla wszystkich zainteresowanych - nowy rozdział jest gotowy, czeka na małą korektę i w tym tygodniu z pewnością się pojawi.
Pozdrawiam,
Wasza Elliaze. 

11 komentarzy:

  1. Dzięki za odpowiedzi :D
    W ogóle masz cudowny szablon *.*
    Pozdrawiam
    Kot

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, postaram się w najbliższym czasie na to odpowiedzieć!<3
    Szablon jest przepiękny! Zakochałam sie!<3
    Pozdrawiam i z cierpliwością oczekuje kolejnego rozdziału! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez problem, nie ma pośpiechu!
      Fakt, ten szablon jest genialny <3 Dziękuję szabloniarce, która go wykonała, bo dziewczyna ma talent!
      Ściskam <3

      Usuń
  3. Hej ;)
    Bardzo dziękuję za nominację. Nawet nie wiesz ile mi to radości sprawiło, kiedy ją otrzymałam ;)
    Czekam na kolejny rozdział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ucieszyłaś się z nominacji!
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. Dziękuję, dziękuję, dziękuję :) Moja pierwsza nominacja! Strasznie się cieszę! Odpowiedzi wiszą już na bogu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :)
      Czytałam i mega mi się podobają!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Nie biorę udziału w LBA, ale mimo wszystko bardzo dziękuję Ci za nominację. <3 To naprawdę bardzo miłe z Twojej strony. :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie dziękuje za nominację, posraram się szybko odpowiedzieć na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie dziękuje za nominację, posraram się szybko odpowiedzieć na pytania :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon