3 lipca 2016

Z ostatniej chwili...

Właśnie dzisiaj dowiedziałam się, że zostałam nominowana do głosowania na blog miesiąca w Księdze Baśni. Cóż... nie mam pojęcia, co powiedzieć. Jest to dla mnie ogromny, niespodziewany zaszczyt. Nie sądziłam, że kiedykolwiek będę brana pod uwagę w czymś takim, dlatego niezmiernie się cieszę, bo to oznacza, że moja praca, wena i historia, którą publikuję w jakiś sposób została doceniona. 
Jeśli ktoś jeszcze chciałby w ten sposób pokazać, że naprawdę mu się podoba to, co tutaj publikuję to wstawiam link do sondy gdzie możecie oddać głos na moje opowiadanie. SONDA
To tyle na dzisiaj. Do napisania. 
Elliaze. 

5 komentarzy:

  1. Gratki! Na razie wygrywasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Z racji tego, ze dostałam zaproszenie na swoim blogu. Głos w sondzie dodany przyznany Tobie. Pozdrawiam serdecznie. :)
    http://crossover-arrow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo to miłe z Twojej strony.
      Jak napisałam u Ciebie - w najbliższym czasie wezmę się za Twoje opowiadanie.
      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  3. Zostałaś nominowana do LBA!
    Pytania znajdziesz tutaj:
    http://ostatniamysl.blogspot.com/2016/07/lba-4.html?m=1
    Pozdrawiam
    Kot

    OdpowiedzUsuń

Szablon